1.  Właściciele iPhone'a 12 mają duży problem — co musisz wiedzieć

Jeśli właśnie wydałeś kilkaset dolarów na nowego iPhone'a 12, przynajmniej chciałbyś, aby był w stanie utrzymać sygnał. Ale niektórzy ludzie zgłaszają, że ma z tym problem.

Co najmniej 500 osób zgłosiło problemy z iPhonem 12, które niespodziewanie zrzucały sygnały 5G i LTE. I jak możesz sobie wyobrazić, nie są z tego zadowoleni.

Recenzja iPhone'a 12: Nasz werdykt jest w

Co kupić? iPhone 12 kontra iPhone 12 Pro

Tylko w! Najgorszy hack iPhone'a, jaki kiedykolwiek ujawniono

Nie jest jasne, jak powszechny jest problem, ale według 9to5Mac problem sięga ponad miesiąc. Użytkownik forum Apple joxesCA napisał o swoich problemach pod koniec października i wygląda na to, że problem wynika z przełączania się między wieżami komórkowymi.

joxesCA został zmuszony do włączania i wyłączania trybu samolotowego, aby odzyskać połączenie, i odkrył, że problem nadal występował po przełączeniu z 5G Auto na LTE. Problem nie ustępował nawet po zresetowaniu ustawień sieciowych, a potem ponownie po przywróceniu telefonu do ustawień fabrycznych i ponownej instalacji wszystkiego od zera.

Właściciele iPhone'a 12 biorą udział w RedditA Reddit Wątek omawiający ten problem potwierdza również, że nie jest to problem specyficzny dla operatora, ponieważ użytkownicy Verizon, T-Mobile i AT&T doświadczyli tej frustracji z pierwszej ręki. Fakt, że problem na ogół pojawia się podczas podróży lub jazdy, sugeruje, że teoria przełączania wieży komórkowej jest poprawna.

„Więc prawdopodobnie nie jest to problem Verizon i spodziewam się, że działa nieco głębiej. Po raz pierwszy zauważyłem ten problem dzisiaj, prawdopodobnie z powodu przekazania wieży, ponieważ pracowałem w obszarach, w których odbiór jest bardzo niepewny w pracy. Próbowałem również niezależnie ustalić, dlaczego moja oś czasu lokalizacji Google nie działa na mapach Google” – wyjaśnił użytkownik Reddit ender89.

„Zauważyłem tutaj dwie rzeczy: po pierwsze, włączanie i wyłączanie trybu samolotowego powoduje ponowne połączenie z siecią. Po drugie, włączanie i wyłączanie trybu samolotowego sprawia, że ​​historia lokalizacji działa. Po trzecie, historia lokalizacji może i przestanie działać ponownie, prawdopodobnie po przekazaniu wieży lub 2. Wreszcie, odbiór komórkowy może być kontynuowany, gdy historia lokalizacji zawiedzie (a nowa funkcja Google Home do używania telefonu jako „czujnika obecności” nie działa). Przełączanie trybu samolotowego natychmiast naprawiło historię lokalizacji”.

Apple nie powiedział nic oficjalnego na temat problemu, chociaż Reddit OP Professional_Title opublikował, że obsługa klienta Apple zbada ten problem. Wkrótce potem ich telefon przestał się losowo rozłączać, ale brak aktualizacji oprogramowania jest „frustrujący”, ponieważ problem – i jego pozornie przypadkowy charakter – wciąż pozostaje niewyjaśniony.

Problem z sygnałem komórkowym iPhone'a 12 jest, miejmy nadzieję, problemem z oprogramowaniem, który można rozwiązać za pomocą aktualizacji, ale kiedy może to być nie jest jasne. W końcu polega na zbadaniu i potwierdzeniu przyczyny problemu przez Apple.

W międzyczasie, jeśli masz problemy z losowym odłączaniem własnego iPhone'a 12, skontaktuj się z pomocą techniczną zarówno w Apple, jak i u operatora. Więcej osób składających skargi może przyspieszyć naprawę, podobnie jak zwiększona presja ze strony przewoźników.

Do tego czasu, jeśli zmagasz się z przypadkowymi rozłączeniami, włączanie i wyłączanie trybu samolotowego powinno zapewnić krótkoterminową naprawę. To nie jest idealne, ale lepsze to niż brak obsługi.

 

 

 

 

 

 

 

iPhone 12 traci usługę

Otrzymałem mojego iPhone'a 12 Pro w piątek. Aktywowałem go w sobotę. W niedzielę jechałem przez 10 minut, a kiedy dotarłem do celu, nie widziałem żadnych barów recepcyjnych i No Service. A na środku ekranu w szarym polu: Twój iPhone nie jest aktywowany.

Jedynym sposobem na odzyskanie połączenia było przełączenie trybu samolotowego na WŁ., a następnie WYŁ.

iPhone miał tryb komórkowy do 5G Auto. Przełączyłem go na LTE do testów. I było tak samo.

Zresetowałem więc ustawienia sieciowe: ten sam problem i zresetowałem iPhone'a jako nowy iPhone i ponownie zainstalowałem wszystko od zera (nie z zapisanej kopii zapasowej): ten sam problem.

Pojechałem samochodem i znalazłem dokładną lokalizację, w której telefon stracił połączenie z siecią. Jeśli telefon zgubił sieć, oznacza to, że dochodzę do końca obszaru zasięgu z określonej anteny. Wygląda na to, że coś się stało z telefonem, gdy dochodzę do strefy objętej nową anteną.

Zadzwoniłem do mojego operatora i powiedzieli mi, że z ich strony wszystko jest w porządku i mam odpowiednią kartę SIM do urządzenia 5G.

Zadzwoniłem do pomocy technicznej Apple i zdalnie zainstalowali na moim telefonie dwa profile:

Rejestrowanie pasma i telefonii

Diagnostyka sieci CF

Udało mi się powtórzyć problem po rozmowie z Apple Tech i udało mi się przesłać zgłoszenie.

Pchnąłem trochę badania i znalazłem na Reddicie wiele osób mówiących o tym samym problemie nie tylko w Verizon (mój operator), ale także w AT&T. Po prostu użyj tytułu, który wpisałem, a znajdziesz artykuł.

Nigdy nie miałem takiego problemu z 11pro.

 

 

 

 

 

 

Mój iPhone 12 nie ma sygnału: jak to naprawić

To prawda, że ​​minimalny problem braku sygnału zaraz po skonfigurowaniu nowego iPhone'a 12 nie może być bardziej frustrujący. To absolutny problem, który należy natychmiast rozwiązać, w przeciwnym razie wszystko inne zawiedzie. iPhone, który wyświetla komunikat „Brak usługi” na pasku stanu, oznacza, że ​​nie można wysyłać ani odbierać połączeń głosowych ani wiadomości.

Co więc zrobić, gdy telefon wyświetla komunikat „Wyszukiwanie” lub „Bez usługi”? Oto szybkie rozwiązanie tego problemu.

Włącz/wyłącz tryb samolotowy

Przejdź do Centrum sterowania

Włącz tryb samolotowy na kilka sekund, a następnie wyłącz go.

Sprawdź pasek stanu, sygnał powinien wrócić.

Uruchom ponownie

Naciśnij i przytrzymaj dowolny przycisk głośności i przycisk boczny, aż pojawi się suwak wyłączania.

Wyłącz iPhone'a 12

Aby ponownie włączyć iPhone'a 12, naciśnij i przytrzymaj przycisk boczny (po prawej stronie iPhone'a), aż zobaczysz logo Apple.

Karta SIM sprawdzona/odporna na kurz

Wyłącz iPhone'a 12

Wyjmij kartę SIM i delikatnie ją odkurz/oczyść

Włóż kartę SIM z powrotem, a łączność powinna być z powrotem

Wyłącz 5G

Przejdź do ustawień

Przewiń w dół do opcji Sieć komórkowa i dotknij Opcje danych komórkowych

Otwórz Voice & Data i wybierz LTE

Wyłącz roaming danych

Przejdź do ustawień

Przewiń w dół do opcji Sieć komórkowa i dotknij Opcje danych komórkowych

Wyłącz roaming danych

Wymaż i przywróć iPhone'a 12 za pomocą iCloud

Kopia zapasowa iPhone'a 12 z iCloud

Wybierz Ustawienia > Otwórz [Twoje imię i nazwisko] > iCloud > Kopia zapasowa iCloud

Włącz przycisk iCloud Backup > Kliknij Utwórz kopię zapasową teraz

Wymaż i przywróć iPhone'a 12 za pomocą iCloud

Przejdź do Ustawienia > Ogólne > Resetuj

Kliknij opcję Wymaż całą zawartość i ustawienia.

Zostaniesz poproszony o zaktualizowanie kopii zapasowej iCloud lub bezpośrednie rozpoczęcie procesu wymazywania. Jeśli wykonałeś kopię zapasową, kliknij Wymaż teraz.

Zaktualizuj do najnowszej wersji iOS (iOS 14.2)

Przejdź do ustawień

Kliknij Ogólne

Kliknij Aktualizacja oprogramowania

Kliknij Pobierz i zainstaluj (wybierz iOS 14.2

Czy powyższe hacki rozwiązały problem? Zostały one wypróbowane i przetestowane, więc miejmy nadzieję, że mogą Ci się przydać.