iPhone 5C: klucz do sukcesu firmy Apple w Chinach?
Aby stworzyć ciekawą ofertę klientom z rynków rozwiniętych i klientom na kartę, Apple ma na początku września zaprezentować niedrogiego iPhone'a. „iPhone 5C” może mieć dla Apple znaczenie przede wszystkim dla jednego rynku: Chin. Nowe badanie potwierdza, że Apple ma duże szanse na zdobycie uczciwego udziału w rynku w PRL.
Rynek chiński spływa obecnie około 14 procent całkowitej sprzedaży Apple'a do kasy fiskalnej producenta iPhone'a, a trend jest spadkowy. Ale z możliwym iPhonem 5C, Apple może rozpalić „ogromny popyt”, który ostatecznie zapewni 13-procentowy udział w rynku.
Ponadto istnieje możliwość zawarcia umowy z jednym z największych chińskich dostawców usług telefonii komórkowej, China Mobile, który według badania opublikowanego przez Morgan Stanley może zapewnić dalsze 6% udziału w rynku. Przy odrobinie szczęścia Apple może nawet zrzucić swojego konkurenta Samsunga z tronu udziału w rynku wraz z wypuszczeniem plastikowego iPhone'a.
Szczególnie ciekawa jest cena, która została określona jako maksymalna cena iPhone'a przez 2000 ankietowanych klientów: 486 USD, czyli o 36 USD więcej niż iPhone 4. W tym kraju trzyletni smartfon jest dostępny za 399 euro. Analitycy Morgan Stanley tłumaczą stosunkowo wysoką cenę założeniem, że iPhone 5C byłby smartfonem ze średniej półki, a nie tanim smartfonem.
Ponieważ chińscy klienci Apple są gotowi zrezygnować z połączenia LTE, są duże szanse, że Apple może faktycznie wprowadzić iPhone'a 5C na rynek za taką cenę.
Więcej na te tematy:
Chiny
iPhone
iphone 5c
głos_13
Dyskutować z!
Tutaj możesz pobrać artykuł „iPhone 5C: klucz do sukcesu firmy Apple w Chinach?” Zostaw komentarz. Po prostu zaloguj się na swoje konto maclife.de lub wypełnij poniższe pola.
Post a Comment