Samsung / Android: Nie można odpowiedzieć na pocztę

Irytujący objaw pojawia się na tych urządzeniach od grudnia 2017 roku. Wyraża się to w następujący sposób: Odbiór poczty działa, podobnie jak tworzenie i wysyłanie nowych wiadomości. Ale jeśli stukniesz Odpowiedz na wiadomość e-mail w standardowej aplikacji pocztowej smartfona Galaxy, aplikacja pokaże tylko obracające się kółko i komunikat „Wiadomości są ładowane” – bez końca.

Nie wynika to z ustawień konta, które nagle stałyby się błędne, ale z aktualizacji, która została zainstalowana na tych urządzeniach w grudniu. Oto jak się go pozbyć: Otwórz ustawienia. Przewiń w dół, aż znajdziesz obszar Aplikacje. Otwórz tutaj menedżera aplikacji.

Otwórz menedżera aplikacji $ ('. MagnificPopup'). MagnificPopup ({
typ: 'obraz'
});

Stuknij w Android System WebView, a następnie w Dezaktywuj.

W tym miejscu winowajca $ ('. MagnificPopup'). MagnificPopup ({
typ: 'obraz'
});

Urządzenie informuje, że może to prowadzić do problemów z innymi aplikacjami i „Twoje dane zostaną usunięte”. Nie dowiedzieliśmy się, jakie to mogą być dane, ponieważ później niczego nie brakowało na naszym dotkniętym problemem urządzeniu. Zakładamy, że chodzi tu o dane tymczasowe. Dlatego potwierdź tę wiadomość za pomocą Dezaktywuj.

Potwierdź tę wiadomość za pomocą Dezaktywuj $ ('. MagnificPopup'). MagnificPopup ({
typ: 'obraz'
});

Menedżer aplikacji zapyta, czy chcesz zastąpić tę aplikację wersją fabryczną. Dotknij OK.

Potwierdź zapytanie za pomocą OK $ ('. MagnificPopup'). MagnificPopup ({
typ: 'obraz'
});

Kompletny! Możesz teraz ponownie odpowiadać na swoje e-maile.

Uwaga: Jeśli aktualizacja dla tego modułu „Android System WebView” zostanie ponownie zainstalowana, to samo powinno się powtórzyć. Chyba że Samsung w końcu udostępni poprawioną, działającą wersję tej aktualizacji.